שאלות נוספות

  • האם ניתן לתת מתנה לחבר את אחד מהשירותים?

    בוודאי. מתנה לחבר מזמינים באופן רגיל, שבשלב ההזמנה חשוב לציין את פרטי החבר שיקבל את השירות, עליכם לוודא את הזמינות של מקבל השירות על מנת לתאם את הנותן שירות בהתאם. במידע ומקבל השירות ירצה להזיז את מועד השירות עליו להתקשר למוקד ההזמנות שלנו (1700-707370) או לשלוח לנו מייל )contact@almagash.co.il) הכולל את כלל הפרטים ונשמח לעזור לו.

  • האם אפשר לדחות את השירות?

    טיפולים שהוזמנו מחברת שירות על מגש ניתן לדחות עד כשני ימי עבודה ממועד הגעת נותן השירות. את השירות ניתן לדחות על פי הלוחות זמנים של נותני השירות שלנו. אם לא תצליחו לתאם יום חדש לקבלת השירות, קיימות שתי אופציות חלופיות: העברת הטיפול לאיש מקצוע אחר, ליום ולמועד החדשים, או העברת הטיפול לשובר בתוספת תשלום. משמע: המרה לשובר כספי במידה והלקוח יחליט כי שום אפשרות אינה מתאימה לו. הטיפול ייחשב כדין ביטול בהתאם למועד הסופי שהחליט לבטלו.
  • איך אני מממש קוד שובר הנחה?

    במקרא של קבלת קוד שובר עליכם להכניסו, לאחר ההרשמה, בשלב תשלום השירות. את השובר יוכל לממש שישה חודשים מיום ההנפקה.
    אם תאריך המימוש עבר תוכלו להאריך את התוקף לעד שלושה חודשים מסיום השובר, בתשלום של 15 אחוזים מערך השובר.
  • האם אפשר לבטל את הזמנת השירות?

    את העסקה תוכלו לבטל תוך 14 יום מיום רכישת השירות. שירות על מגש מבקשת לבטל את השירות בטווח של יומיים לפחות מיום הגעת איש המקצוע אליכם. את הביטול ניתן לבצע דרך האתר, בפקס או בדואר אלקטרוני.
  • האם ניתן לקבל החזר כספי?

    בוודאי. שירות על מגש מאפשר החזרת כספים לתשלום שנעשה באשראי תוך 14 ימי עסקים. הסכום שיוחזר ינוכה לפי התקנון. עסקה שבוטלה כ – 48 שעות לפני הגעת נותן השירות, מאפשרת לחברה לגבות את הסכום המלא עבור השירות.
  • האם כל בעלי המקצוע שלכם מקצועיים?

    הצוות של "שירות על מגש" נבחר לאחר ראיון קבלה אישי. אנשי המקצוע של שירות על מגש הינם מהשורה הראשונה והם נבחרו בקפידה. כל המטפלים ואנשי השירות שלנו ממוקדים למען מטרה אחת והיא להעניק ללקוחות שלנו שירות מקצועי ואישי באיכות הגבוהה ביותר.
    לאחר כל שירות שאתם מקבלים ישנה אפשרות למלא משוב אופציונאלי שמיועד לעזור לנו לשמור על הרמה של אנשי המקצוע שלנו. באמצעות המשובים שלכם נוכל לבצע מדרג של נותני השירות שיוצג באתר בעתיד.
  • האם אני יכול לבחור את נותן השירות שיגיע?

    כל נותני השירות שלנו מוכשרים, מקצועיים ונשכרו מפני שהם יכולים לספק את מגוון השירותים שלנו באיכות גבוהה. עם זאת, השירותים שלנו הינם בגדר חוויות אישיות, ולכל נותן שירות סגנון אישי משלו. השתמשו במערכת ההזמנות המקוונת שלנו לבחירת נותן השירות האהוב עליך, או על מנת לנסות איש מקצוע חדש.
  • איך מזמינים שירות?

    להזמנת השירותים שלנו קיימות שתי דרכים:
    הדרך המהירה ביותר היא לבצע הזמנה מקוונת - המערכת מתעדכנת בזמן אמת ונותני השירות שלנו מקבלים באופן מיידי את ההזמנה ברגע בו הנך לוחץ על כפתור האישור! המערכת קלה, נוחה וידידותית למשתמש.
    דרך נוספת הינה הזמנה דרך מוקד ההזמנות שלנו 1700-707-37. צוות המוקדנים שלנו ישמח לעזור לכם בכל שלב בהזמנה.
  • מה סכום המינימום להזמנה ?

    קיים סכום מינימום של 250 ש"ח רק לטיפולים בתחומי טיפוח היופי ועיצוב שיער. הסכום המינימום חייב להיות מאותו נותן שירות, במידה שברצונכם  להזמין טיפול שלא עולה על סכום המינימום לא תוכלו לסיים את ההזמנה בלי להזמין טיפול נוסף.
  • אם אני רוצה להזמין יותר מנותן שירות אחד, זה אפשרי ?

    נכון לעכשיו עליכם לתזמן את נותני השירות:
    • לדוגמא אם ברצונכם להזמין זוג מטפלים לטיפול זוגי עליכם לשים לב שאתם מזמנים את שני המטפלים לאותו זמן בשלב סגירת ההזמנה.
    • אם ברצונכם להזמין מספר נותני שירות ברצף תזמינו לפי סדר שאתם רוצים לקבל את הטיפולים. למשל לערב קסום ורומנטי במיוחד אתם יכולים להתחיל בטיפול יופי או/ו טיפול עיסוי מפנק ותסיימו בארוחת ערב רומנטי בליווי אוחד השפים פרטים שלנו. 
  • האם עליי להכין משהו לקראת בואו של נותן השירות?

    תלוי בשירות שאתם מזמינים, כל תחום מבקש את ההכנות שלו.
    • בהזמנת עיסוי המטפל מביא את השמנים, את מיטת הטיפול, דיסק למוזיקה נעימה וכמובן זוג ידיים מיומנות והרבה אנרגיה מרגיעה וחיובית. מומלץ להכין מגבת נקייה להנחה על מיטת העיסוי ולהגנה מפני כתמי שמן. מלבד זאת, מגבת אישית נחשבת היגיינית ונעימה הרבה יותר.
    • בהזמנת שירותי קוסמטיקה הקוסמטיקאית מביאה עימה את כל הציוד הנדרש לטובת הטיפול. הציוד כולל: מכשירי קוסמטיקה שונים, לקים, מסכות קוסמטיקאיות, חומרים פרה רפואיים, שעווה, כלים סטריליים ועוד. בהזמנת קוסמטיקאית עד הבית יש להכין משטח גבוה או שולחן נוח להנחת הציוד.
    • בהזמנת עיצוב שיער מעצב השיער מביא את כל מה שצריך לטובת השירות. ארגנו לעצמכם פינה נוחה עם שקע לפן שתהיה מרווחת ונעימה.
    בהזמנת שף עד הבית חשוב להקפיד על בחירת תפריט מתאים ועל ציון מספר הסועדים בארוחה. הזמינו את האורחים או את בני הזוג כחצי שעה לפחות לפני הארוחה, הכינו וערכו שולחן יפה ורכשו יין איכותי. בצורה זאת לא תוכלו לטעות. שף עד יאפשר ליהנות מאחד השירותים הכיפיים והמפנקים ביותר שיש, ובערב איכותי לחלוטין.
  • כמה זמן לפני השירות כדאי להזמין את נותן השירות?

    המצב האידיאלי הוא להזמין את העיסוי לפחות מספר ימים לפני התאריך הרצוי - על מנת להיות בטוחים שנותן השירות פנוי. נכון לעכשיו אנו מאפשרים רק הזמנות ליומיים קדימה בכדי לוודא שאכן המטפל קיבל את ההזמנה.
    במקביל אנו מבקשים מכל נותני השירות להתקשר אליכם יום לפני הטיפול על מנת לאשר טלפונית את ההגעה ועל מנת לקבל את הפרטים המלאים.
  • אתם מגיעים לכל הארץ ?

    אנו חברה חדשה בתחילת הדרך כך שאנו כרגע נמצאים בתקופת הרצה, תקופה זו מיועדת לבדוק איפה יש לנו להשתפר, לשנות או להוסיף שירותים על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר.
    בזמן ההרצה אנו רוצים להתמקד לאזור גוש דן אך בכול זאת ברגע שמזהים נותן שירות שעומד בקריטריונים שלנו אנו נוסיף אותו לצוות שלנו :)
    ברגע שנהיה מוכנים אנו נתפרס בכול המדינה כשהחזון הוא להיות מסוגלים להגיע ממטולה ועד אילת
    מאוד חשוב יש להקפיד לבדוק את הערים שהנותן שירות יכול להגיע עליהם, אפשר לבדוק בקלות בפרופיל של הנותן שירות בלחיצה על הכפתור "אזורי מתן שירות" כך שנוכל להימנע בבעיות לוגיסטיות.
     
  • היכן ניתן למצוא מחירון שירותים?

    ליד כל שירות באתר מופיע מחיר השירות:
    המחירים מחולקים לפי ימים ושעות: 08:00 21:00 א' – ה', 21:00 23:00  א' – ה', 08:00 21:00 שישי - שבת, 21:00 23:00  שישי – שבת.
    המחירים קבועים לכל טיפול והם אינם משתנים מנותן שירות אחד לאחר. את המחירון במלואו תוכלו למצוא כאן.
    לתקופה ההשקה המחירים המוצגים באתר כבר עם על 20% הנחה !! תבחרו, תקליקו ותתפנקו !
  • האם אני אמור לתת טיפ לנותן שירות ?

    טיפ הוא מתנה והוא תלוי לגמרי ברמת שביעות הרצון שלכם. אם נהניתם מהשירות ואתם חושבים שמגיע לנותן שירות טיפ - אל תתביישו לתת! אנו בטוחים שגם הוא ייהנה :)
  • האם ניתן לבקש את מספר הטלפון של נותן השירות ולהזמין אותו ישירות בפעמים הבאות?

    שאלה חשובה. ברגע שאישרתם את התקנון אתם מסכימים שלא לנסות ליצור קשר עם נותן שירות ישירות - אלא אך ורק דרך אתר "שירות על מגש". אנו מעסיקים אנשי מקצוע מאוד מקצועיים ומוסריים העובדים לפי קוד אתיקה מאוד ברור.
    נותן השירות יחלק לכם בסוף השירות כרטיס ביקור ומגנט של החברה בהם רשום דרכי התקשורת של החברה דרכם תוכלו להזמין את השירותים שלנו 24 שעות ביממה וליצור קשר לכל בעיה או שינוי. 
  • היכן אני יכול לרשום "פידבק" ולשתף אתכם החווית והשירות שקיבלתי?

    לאחר קבלת השירות כאשר אתם נמצאים בפרופיל שלכם, תחת קטגוריית "הרכישות שלי" ישנו כפתור "מלא משוב" בו תוכלו לשתף אותנו בהערות ובחוויות שלכם. בנוסף אתם תמיד מוזמנים לכתוב לנו דרך דף "צור קשר" שלנו או לשלוח לנו תלונות דרך טופס תלונות כאן
  • אם יש לי הערות מיוחדות איך אני יכול להעביר אותן לנותן השירות?

    כל נותני השירות שלנו תודרכו ליצור עמכם קשר 24 שעות לפני זמן השירות לטובת אסיפת הפרטים האחרונים מכם. בנוסף, הנכם מוזמנים להתקשר למוקד הזמנות שלנו ב 1700-707-370  אנו נדאג להעביר את הפרטים לנותן השירות.

  • עיסוי - מה אם אני מקבל זקפה במהלך העיסוי?

    עיסוי טוב צריך לתת הנאה לגוף שלך ולחושים שלך. אתה, אחרי הכל, מקבל טיפול מאדם אחר. אנחנו לא יכולים (ולא רוצים) לשלוט בחושים שלך. אז כן, עיסוי יכול להיות חוויה חושנית בשבילך. ולכן, כל מה שאנחנו מבקשים זה שתמשיך לכבד את המטפלים שלנו, זאת כי המטפלים שלנו הגונים ומקצועיים שאינם מקנים טיפול בעל פן מיני כלל וכלל! הטיפול הינו בריאותי לחלוטין ואין בו שום פעולה מינית.
    למטפלים שלנו הכשרה מקצועית, והם מודעים לתופעות הגוף. ולכן הם יודעים להתעלם ולהמשיך את העיסוי בצורה מקצועית נטו.
    שימו לב! כל בקשה מינית או מגונה לא תהיה נסבלת ועלולה להיות מדווחת למשטרה.
  • עיסוי- Happy Endings - האם אני יכול להשיג אחד?

    שאלה נפוצה בתעשיית העיסוי, ולכן אנחנו מעדיפים להתמודד עימה ולא להעמיד פנים שהשאלה לא נשאלה. הסוף טוב מתייחס לפעולות מסוימות שמבוצעות בסוף עיסוי מיני. אנחנו צוות ידידותי, מבוגר, ונשמח לענות על השאלות שלך, כולל אלה 'המביכות'  - בגלוי ועם חיוך – מה שלא אומר שאנו נכנסים לפעילות זימה.
    אצלנו בשירות על מגש לא ניתנים שירותי מין! אז בבקשה כבדו אותנו ואפילו אל תשאלו! בכל מקרה, אנחנו מאמינים שאושר אמיתי לא יודע סוף.
    אנו מוודאים שאנו עובדים עם מטפלים ידידותיים, כיפים ומצוינים. משום כך אנו מאמינים בבריאות טובה המגיעה מגורמים פיסיים ופסיכולוגיים. המטפלים שלנו יעסו אתכם
    להרגשה כללית טובה יותר, הן באמצעות מגע וגישה מקסימה.
    אנו בשירות על מגש יודעים שעיסוי קשור לעתים קרובות לפעילות מינית, ולכן לקוחות עלולים לטעות. ובכל זאת עלינו להבהיר כי אנו מציעים עיסויים באיכות גבוהה שנועדו להגן, לשמור ולהחזיר את הבריאות שלך בלבד.
    טיפולים אלו מבוצעים על ידי מטפלים מנוסים, מקסימים וחברתיים ... לא יותר מזה! אז בבקשה אל תגרום לנו להסמיק ידי ציפייה למשהו אחר. להפוך את המטפל שלך לחבר שלך. זה מרגיש יותר טוב.
  • עדיין לא ענינו לך על השאלה?

    אין בעיה, פשוט שלח לנו דוא"ל, ואנחנו נעשה כמיטב יכולתנו לענות על השאלה למענך!