תנאי שימוש

כללי

התקנון רשום בלשון זכר אך הוא מתייחס לנשים ולגברים כאחד.

התקנון הנ"ל מתייחס למקבלי השירות והרכישה מבית "שירות על מגש".
התקנון מיועד לקראתכם לפני הזמנת הטיפול לבית הלקוח.
בקריאתו הנך מצהיר כי קראת את התקנון ואתה מסכים לתנאיו.
 

אופן הזמנת השירות

את הזמנת השירות יש לבצע 48 שעות לפחות ממועד קבלת השירות.

שעות פעילות אנשי המקצוע שירות על מגש
 
  • שירותים שונים ניתן להזמין טלפונית ולקבל בימים א'-ש' בין השעות 8:00 בבוקר עד השעה 20:00 בערב.

  • לאחר השעה 20:00 "שירות על מגש" תיתן מענה אך ורק לגבי הזמנות שקיימות בשטח ובלוח של אותו יום

  • ניתן לתאם הזמנות וטיפולים החל משעה 9:00 בבוקר עד השעה 23:00 ע"פ המחירון שמופיע באתר.

 

הזמנות ואישורים

הזמנת הטיפול תהיה תקפה אך ורק לאחר הוצאת אישור הזמנה ואישור התשלום דרך כרטיס אשראי או דרך Paypal

 

ביטולי ההזמנה

בשירות על מגש אפשר לבטל עסקה תוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה. הביטול עליו להיעשות בטווח של לפחות שני ימי עבודה מיום הזמנת השירות (לדוגמא-אם השירות נקבע ליום א', הלקוח יכול לבטל עסקה תוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, אך הוא לא יכול לבטל את העסקה ביום ה' ).  הודעה על הביטול תעשה דרך האתר או בכתב באמצעות דואר אלקטרוני, דואר או פקס.
 

החזרת כספים וביטול עסקה

  • אם הסכום שולם באשראי והעסקה בוטלה -  ינוכה סכום הביטול ע"פ התקנון ההחזר יבוצע תוך 14 ימי עסקים .
  • העסקה שבוטלה כ- 48 שעות לפני ביצוע העסקה בפועל או ביום הטיפול מאפשרת לחברה לגבות את הסכום המלא
            עבור הטיפול.

 

דחיית טיפולים והזמנות

את הטיפולים ומגוון השירותים של שירות על מגש ניתן לדחות עד שני ימי עבודה טרם מועד השירות  ע"פ הזמינות האפשרית.
במידה והדחייה לא תתאפשר לפי לוחות הזמנים הקבועים  "שירות על מגש"  תציע בפני הלקוח שתי
 אופציות:
 
אופציה א' – העברת הטיפול לנותן שירות אחר באותו המקום ובאותו המועד שנקבע. 
אופציה ב' - העברת הטיפול לשובר בתוספת תשלום. משמע: המרה לשובר כספי במידה והלקוח יחליט כי שום אפשרות אינה מתאימה לו.  הטיפול ייחשב כדין ביטול בהתאם למועד הסופי שהחליט לבטלו.

 

העברת הזמנות ושירותים

לקוח שירצה  להעביר טיפול לנותן שירות אחר, יודיע לעסק "שירות על מגש"  על העברה תוך 48 שעות לפחות ממועד הטיפול .
 

שוברי מסג' ועיסויים

מימוש שוברי עיסויים ימומש כ – 6 חודשים מיום הנפקת הקוד שובר או עד למועד ספציפי מקורי שנקבע לגביו.

 

במידה ותרצו להעריך תוקף השובר

תוכלו לבקש הערכת תוקף עד שלושה חודשים בלבד לאחר תקופת סיום השובר בפועל בתשלום של 15% מערך 
השובר 15% יזכו את הלקוח בהארכה של שלושה חודשים נוספים מהיום בו פג תוקף השובר.
 

הנחות וקופונים 

כדי לקבל הנחות וקופונים יש למלא את קוד השובר באתר ובנוסף למסור את השובר לספק באופן פיזי. ללא שובר
הנחה מקורי לא תינתן ללקוח הנחה עבור העיסוי וייגבה סכום ההפרש. יש לשמור שובר או קופון משל היו מזומן. ניתן לממש את  הקופון פעם אחת בלבד.

 

חנייה למגישי השירותים

שירותים שינתנו משירות על מגש יינתנו במחיר האמור במידה וישנה חנייה במקום. אם לא תהיה חניה במקום החברה מורשת לגבות מהלקוח תשלום עבור החניון או דמי החנייה.
 

תנאי תשלום

חברת  "שירות על מגש" מאפשרת ללקוח צורות תשלום שונות באמצעות אשראי או Paypal
העברת האשראי תתבצע דרך האתר בלבד כאשר הפרטים נשמרים באבטחה גבוהה
 

מחירים ותעריפי שירות

חברת שירות על מגש מעדכנת את מחירי המחירון מעת לעת ובהתאם.  מחירי החברה נכונים לתאריך ההזמנה ולסגירת העסקה , החברה רשאית לשנות מעת לעת את התעריפים הנמצאים בלוחות המחירים.
 

תשלום

הלקוח רשאי לבחור את אופן התשלום : בכראיס אשראי או דרך חשבון paypal 
במידה ולא עמד הלקוח בתנאי הביטול והדחייה תוכל החברה לגבות את סכום ההזמנה
לאחר ההזמנה תשלח קבלה ללקוח דרך דואר אלקטרוני משירות על מגש

 

פיצויים במקרה של אי התייצבות נותן השירות

במקרה ואי התייצבות של הנותן שירות בבית הלקוח החברה תפצה את הלקוח ע"פ שיקול דעת .

ביטוחים – הסמכות

כל נותני השירות שלנו מבוטחים בביטוח אחריות מקצועית התואמת את תחום פעילותו, ואנו דואגים לעדכונם מתי שנדרש.
בכל מקרה של תלונת לקוח או תביעה על רשלנות מקצועית, האחריות הינה על נותן השירות שביצע את השירות.
חברת "שירות על מגש" אינה נוטלת על עצמה את האחריות בכל הקשור לטיפול עצמו.

 

חבילות, מבצעים והנחות

 *לשירות על מגש הזכות לבטל חלקים ממבצע, על פי שיקול דעתה מפעם לפעם
את פרטי המבצע הכוללים: תוכן המבצע, תאריך, מחירים ופרטי המבצע יכולה חברת שירות על מגש לשנות, על פי שיקול דעתה המוחלט.
במידה ויש צורך, תעדכן החברה את הלקוחות בשינויים במבצעים השונים.  
 הצוות של שירות על מגש הינו צוות המורכב רק מבעלי מקצוע מוסמכים ולכן השירות הוא מהאיכותיים ביותר
 

 אבטחת מידע ושמירה על פרטיות הלקוחות

"שירות על מגש" מתחייבת שלא למסור נתונים אישיים של לקוחות , למעט לנותני שירות שישלחו לבית הלקוח שם יכירו את הלקוחות.
פרטיות הלקוח חשובה לנו ביותר. לכן, על מנת לשפר את שמירה על הפרטיות שלכם אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האופציות העומדות לרשותך בעת השהייה באתר ובכל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר.
כדי לוודא מודעות הלקוחות מידע זה מופיע הן בדף הבית של האתר והן בכל נקודה שבה עליכם למלא פרטי מידע אישיים. 
בעמודים באתר שבהם ניתן להזמין מוצר, מידע, שירות או אינפורמציה נדרש מידע כמפורט:
שם, ת.ז., כתובת, דוא"ל, טלפון, מספר כרטיס אשראי ועוד.
לעיתים ניתן לרשום מידע הרלוונטי לאדם אחר, למשל, כשמזמינים שי או שובר לחבר, 
במידע זה נרשום: שם, ת.ז., דוא"ל, כתובת, טלפון.
 

מה נעשה עם המידע שאתם מוסרים?

בפרטים האישיים הנמסרים לשם ביצוע הזמנה של שירות, מוצר או מידע, נעשה שימוש אך ורק למטרת ביצוע פעולות לוגיסטיקה ומנהלה הנגזרות ממנה (למשל חיוב הצרכן, הוצאת קבלה, דמי ביטול  וכו').
המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה (כגון לחברת האשראי).
מידע הנמסר אודות אדם אחר לצורך משלוח מתנה משמש למטרה זו בלבד.
 
הדואר האלקטרוני שתשאירו ישמש רק לדואר חוזר ולא למסירה אל עוסק אחר או כל גוף אחר.
אם תרצו אינפורמציה נוספת תוגלו לידע אותנו בדבר ונפעל בהתאם. בכל מקרה לא נעשה שימוש
בפרטים שלך לצורך זה אלא אם בקשת זאת מפורשות.
 
במידע לא מזהה, שאינו תקף לאדם ספציפי, אנו עושים שימוש כדי לשפר את האתר שלנו ולעדכן
את השירותים שלנו.
בנוסף, איננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, בין אם מדובר בכרטיס אשראי או חשבון Paypal,
אלא לביצוע התשלום, ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה.
 
אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו. אנו שומרים על המידע מעודכן, ומוודאים שימוש נכון בנתונים.
יישמנו הליכים פיזיים, טכנולוגיים ואלקטרוניים כדי לאבטח את המידע שאנו אוספים באתר.
 

יצירת קשר

לשאלות בעניין הגנת הפרטיות באתר, אנא פנה לאחראי על הגנת הפרטיות באתר,
contact@almagash.co.il
לתלונות על שלחו לנו צייל או מלאו את הטופס הזה